Een witte wijn met een hoog zuur, zoals bijvoorbeeld Sancerre sauvignon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga niet uit van wat anderen lekker vinden, drink de wijn die jij lekker vindt bij wat jij lekker vindt.
Ik prefereer een rode zuid Afrikaanse wijn, terwijl mijn vrouw liever een zoete witte Franse wijn drinkt.........
Smaak is zoooooo persoonlijk.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik geef je helemaal gelijk, maar als je een borrel organiseert voor gasten, dan is het leuk als je er een passend wijntje bij kunt serveren.
Bij een geitenkaasje drink je een Italiaanse Chardonnay, een Muscadet, Sauvignon of een Barbera.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Patriarche Sauvignon Blanc 2012 is een frisse, stuivende witte wijn met aroma’s van ananas, grapefruit en tropisch fruit.
Serveertip : De beste serveertemperatuur voor Patriarche Sauvignon Blanc is rond de 10 graden. Deze wijn is heerlijk bij zomerse salades en visgerechten, maar ook uitstekend bij een hoofdgerecht met wit vlees. Daarnaast heerlijk bij geitenkaas.